Op donderdag 25 oktober hebben alle aanwezigen kunnen genieten van een geslaagde en overheerlijke barbecue. Vrijwilligers van het inloophuis, bezoekers van onze inloopmiddagen, deelnemers aan onze lunchdiensten en anderen waren aanwezig. Natuurlijk was het heel gezellig met elkaar, mar het eten was toch ook wel erg lekker. Elsa en Conny begonnen met de traditionele bingo. Dit keer waren de prijzen cadeaubonnen en dat werd zeer gewaardeerd door de spelers.
Voordat we aan de barbecue begonnen, hebben we met elkaar Liesbeth nog in het zonnetje gezet. Zij heeft afscheid genomen als coördinator van ons inloophuis. Wel blijft zij er nog als vrijwilligster aan verbonden. Als teken van dank ontving zij een fraai boeket kunstbloemen.
Daarna was het tijd voor het uiteindelijke doel waar iedereen voor was gekomen: genieten van de heerlijke gerechten op de barbecue bereid door Dick en de keuze uit de verschillende salades, klaar gemaakt door enkele van onze vrijwilligers. Aan de vele reacties na afloop konden we merken dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad.
De volgende grote activiteit is het kerstdiner op maandag 15 december a.s.










Klik hier voor alle foto’s van de barbecue.
